مقالات

راهنمای خرید سنگ گرانیت

خرید سنگ گرانیت

خرید سنگ گرانیت از هر مرکز فروشنده این سنگ زیبا، نیاز به آشنایی کامل با آن دارد. لذا بایستی در خصوص ویژگی‌ها، جنس و بسیاری موارد در کاربرد سنگ گرانیت اطلاعات کسب کنید. کسب اطلاعات به سازندگان در خرید بهترین نوع سنگ ساختمانی برای یک سازه را به ارمغان می‌آورد. سنگ گرانیت را می‌توان یک سنگ آذرین عنوان کرد. این سنگ پس از سنگ بازالت، فراوان‌ترین سنگ موجود در سطح زمین به شمار می‌رود. توصیه می‌شود برای تهیه و خرید سنگ گرانیت از بهترین کیفیت آن اطلاعات مهمی را به کمک راهنمای خرید سنگ گرانیت به دست بیاورید.

نکات مهم و دلیل خرید سنگ گرانیت به عنوان سنگ ساختمانی

خرید سنگ گرانیت به عنوان یک سنگ ساختمانی، دلایل متعددی دارد. این دلایل بر اساس ویژگی‌های مهم این است که توجه متقاضیان را به سنگ گرانیت جلب می‌کند. مهم‌ترین دلیل خرید سنگ گرانیت برای معماران و سازندگان، مقاومت بالای این سنگ در برابر شرایط محیطی می‌باشد. سنگ گرانیت در برابر خط و خش و هوازدگی مقاومت بالایی دارد و در طولانی مدت می‌تواند زیبایی خود را حفظ کند. لذا می‌توان از این سنگ زیبا در قسمت‌های مختلفی که تردد بالایی دارند به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

تنوع سنگ گرانیت نیز در افزایش خرید آن توسط معماران و سازندگان موثر واقع شده است. در واقع رنگ‌های متفاوت این سنگ زیبا باعث شده تا با سایر مصالح ساختمانی همخوانی داشته باشد. ترکیب رنگ در سازه‌های لوکس یکی از ملاک‌های بزرگ سازندگان در مناطق لوکس کشور است. سنگ گرانیت با این امکان خود، دست معماران را برای طراحی سازه‌های خاص باز گذاشته است. همچنین نمی‌توان از زیبایی و جذابیت سنگ گرانیت در مواقعی که با متریالی چون فلز یا شیشه به کار می‌رود چشم پوشی کرد. با وجود این همه جذابیت از سنگ گرانیت به عنوان یک سنگ ساختمانی، نمی‌توان از این سنگ برای نمای ساختمان استفاده کرد. مهم‌ترین دلیل این مسئله وزن بالای سنگ گرانیت و چسبندگی پایین آن می‌باشد.

قیمت خرید سنگ گرانیت ساختمانی

خرید سنگ گرانیت مانند خرید و فروش هر سنگ ساختمانی دیگر، قواعدی دارد که می‌تواند سود سازندگان را بیشتر یا کمتر کند. به صورت کلی عرضه کنندگان متعددی به دلیل فراوانی این نوع سنگ در سراسر ایران وجود دارند. خرید بهترین متریال برای سازه همیشه دغدغه سازندگان بوده و هست. برخی از سازندگان مطرح برای رفع این مشکل از عرضه کنندگان مختلفی استعلام قیمت می‌گیرند. برخی نیز برای رفع این مشکل اقدام به همکاری بلند مدت با یک عرضه کننده معتبر می‌نمایند. در این میان بهترین گزینه برای خرید سنگ گرانیت فارغ از نوع آن، توجه به عقبه عرضه کننده سنگ است.

قیمت خرید سنگ گرانیت ساختمانی

خرید سنگ گرانیت از یک عرضه کننده معتبر به متقاضیان در تهیه بهترین متریال روز، با بهترین قیمت را می‌دهد. چرا که عرضه کننده خوش اعتبار، اولین ملاک را اعتبار خود دانسته و سعی در تهیه بهترین متریال خواهد داشت. در این راستا هلدینگ مرکز سنگ در اصفهان سعی کرده تا بهترین متریال از سنگ‌های ساختمانی را برای سازندگان و معماران تهیه و تقدیم نماید. متقاضیان می‌توانند با تماس از طریق شماره 33807040-031 با کارشناسان مجرب مجموعه در ارتباط باشند. بهره‌مندی از مشاوره رایگان و اسکان برای بازدید حضوری در شوروم مجموعه همگی از خدماتی هستند که هلدینگ مرکز سنگ برای متقاضیان عزیز خود به ارمغان آورده است.

پارامترهای خرید سنگ گرانیت مرغوب

خرید سنگ گرانیت مرغوب برای بسیاری از متقاضیان به ویژه سازندگان ساختمان‌های لوکس، اهمیت ویژه‌ای دارد. لذا توصیه می‌شود با پارامترهای اصلی خرید سنگ گرانیت مرغوب آشنا شوید. یکی از مهم‌ترین پارامترهای خرید سنگ گرانیت، دقت به لبه‌های سنگ است. بایستی توجه داشته باشید که لبه‌های سنگ زدگی نداشته باشد یا بخشی از آن نریخته باشد. اگرچه ممکن است حین حمل و نقل، برخی از سنگ‌های ساختمانی آسیب ببینند. اما بهتر است به این نکته توجه کنید. شایان ذکر است که توجه به نوع فرآوری سنگ گرانیت برای متقاضی حائز اهمیت است.

پارامترهای خرید سنگ گرانیت مرغوب

در صورتی که دقت لازم در فرآوری سنگ به کار رفته باشد؛ می‌توانید با خرید سنگ گرانیت، درخشش و زیبایی محصور کننده آن را به سازه منتقل کنید. خرید سنگ گرانیت با کیفیت در اغلب مواقع با موارد ذکر شده قیاس می‌شود. اما بایستی به جذب آب سنگ در قسمتی که قرار است از آن استفاده کنید دقت داشته باشید. جذب آب و هوازدگی سنگ، بزرگ‌ترین دشمن سازندگان در سازه‌های مختلف است. در صورتی که متریالی که در نمای داخلی و خارجی استفاده شده با این مشکل مواجه شود؛ تمام زیبایی سازه به نقاط ضعف آن تبدیل خواهد شد. نکته حائز اهمیت آن است که به صورت کلی سنگ گرانیت جذب آب و روغن پایینی دارد.

خرید سنگ گرانیت ارزان

بدون شک، قیمت خرید سنگ گرانیت از مهم‌ترین پارامترهای تعیین کننده کیفیت آن است. در میان سنگ‌های گرانیت متنوع موجود در بازار، سنگ گرانیت مروارید که با نام گل‌ پنبه ای نیز شناخته می‌شود در صدر جدول حضور دارد. طیف رنگی این سنگ که علی‌رقم قیمت پایین کیفیت مطلوبی از آن یافت می‌شود؛ اغلب خاکستری است. سنگ گرانیت گل پنبه ای اغلب با طرح دانه‌های ریز یافت می‌شود. استفاده از این سنگ برای کف پارکینک و یا سنگ‌فرش بسیار رایج است و اغلب سازندگان از این سنگ مقرون به صرفه برای این امور استفاده می‌کنند.

خرید سنگ گرانیت ارزان

بهتر است در این خصوص آگاه باشید که خرید سنگ گرانیت در قیمت‌های پایین بی دلیل نیست و ممکن است در کیفیت متریال از طرف فروشنده کم لطفی صورت پذیرد. لذا بهتر است قبل خرید سنگ گرانیت ارزان از هر فروشنده‌ای از مراکز معتبر مشاوره دریافت کنید و تحقیقات لازم را به عمل آورید. توصیه می‌شود برای حل مشکلاتی از قبیل پایین بودن کیفیت سنگ و یا هرگونه مشکلات دیگر، اطلاعات خود را در خصوص سنگ‌های ساختمانی افزایش دهید.

سخن آخر

خرید سنگ گرانیت از مراکز معتبر می‌تواند راه نجاتی برای رفع بزرگ‌ترین دغدغه‌های سازندگان و معماران باشد. چرا که ضمانتی بر کیفیت متریال استفاده شده در ساختمان خواهد بود. توصیه می‌شود خودتان اطلاعات دقیقی در خصوص سنگ‌های ساختمانی کسب کنید تا بتوانید بهترین خرید ممکن را تجربه کنید. در صورتی که سازنده مطرحی هستید، می‌توانید از یک ناظر خرید با تجربه یاری بطلبید. چرا که ناظران خرید مجرب، به دلیل حضور مستمر در خرید و فروش سنگ‌های ساختمانی، بروزترین اطلاعات را در اختیار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در اینستاگرام با ما همراه باشید....

به روزترین و جدیدترین جشنواره ها و تخفیفات فروش سنگ های ساختمانی !!!

تکسچر رایگان سنگ

بانک تکسچر انواع سنگ های ساختمانی

error: Content is protected !!